
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

REKLAMACJE
W momencie dostarczenia przesyłki Klient powinien sprawdzić czy zakupione produkty nie uległy uszkodzeniu podczas transportu w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient powinien zażądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. Sprawdzenie przesyłki jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki podczas transportu.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub prawną (rękojmia) Klient może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy sprzedaży
- zażądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi jest zobowiązany do dostarczenia wadliwej rzeczy na adres Sprzedawcy. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. Wszelkie reklamacje należy kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy oraz drogą elektroniczną na adres: info@scandimania.pl. W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Klienta.
ZWROTY
Adres do zwrotu towaru:
Emilia Dyba
scandimania.pl
ul. Bacy 17
71-020 Szczecin
Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W tym wypadku należy złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie złożyć można na FORMULARZU ODSTĄPIENIA (wzór TUTAJ), bądź wypełniając udostępniony na stronie ELEKTRONICZNY FORMULARZ ODSTĄPIENIA. Klient korzystający z prawa do odstąpienia od umowy ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Zwrot zostaje przyjęty wyłącznie wtedy, gdy towar jest kompletny, nieuszkodzony, nie nosi śladów użycia (w tym montażu). Odsyłany towar należy zabezpieczyć i dołączyć do niego oryginał dowodu zakupu. Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy dokona zwrotu wszelkich dokonanych prze Klienta płatności w tym kosztów dostawy towaru do Klienta.
W przypadku wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem info@scandimania.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48.516798031